·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ ملی در ماجرای جدال رسانه‌ای با کارلوس کروش، خطاب به او گفت: «من بچه نازی‌آبادم و کم نمی‌آورم.»
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قلعه‌نویی در تقابل با سرمربی تیم‌ ملی این جمله را به زبان آورد تا کارلوس کروش سریعاً در این زمینه تحقیقات لازم را صورت بدهد. او آدمی است که روی جزئیات هم حساس است و به همین دلیل تک‌تک جملات مصاحبه سرمربی استقلال را خوانده و به تحلیل آنها پرداخته است اما کروش وقتی به این جمله قلعه‌نویی رسید، مکث کرد و چیزی از آن متوجه نشد. سرمربی تیم ‌ملی روز گذشته از برخی از دوستان ایرانی‌‌اش درباره نازی‌آباد پرسید و گفت منظور امیر قلعه‌نویی را متوجه نمی‌شود. دوستان او هم به کروش گفتند که نازی‌آباد نام محله‌ای در تهران است که فوتبالیست‌های زیادی به ایران معرفی کرده و این فوتبالیست‌ها هم معمولاً جلوی کسی کم نمی‌آورند!

[ چهار شنبه 16 بهمن 1392 ] [ 9:3 ] [ حسين يارعلي ]

http://hosein30.loxblog.com/ وبلاگ اولم با همين عنوان است  كليك كنيد عكس است وبلاگ دومم   ولي اين   اخبار است

[ چهار شنبه 16 بهمن 1392 ] [ 8:55 ] [ حسين يارعلي ]

 


گزارش تصویری از تمرین امروز 14 بهمن تیم فوتبال پرسپولیس با جشن تولد  علی دایی سرمربی تیم.

[ چهار شنبه 16 بهمن 1392 ] [ 8:51 ] [ حسين يارعلي ]

امید عالیشاه پس از بهبودی، تمرینات ویژه‌ای را برای جلوگیری از تکرار آسیب‌دیدگی انجام خواهد داد که کادر فنی به اثربخش بودن آن کاملا امیدوار است.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی پرسپولیس با بررسی شرایط امید عالیشاه و مصدومیت اخیر او در نظر دارند، پس از بهبودی این بازیکن تمرینات ویژه‌ای را برای جلوگیری از بروز این مشکل ترتیب خواهند داد.

مربی بدنساز پرسپولیس در این ارتباط گفت: امید عالیشاه با توجه به اینکه یک بازیکن سرعتی است و حرکات انفجاری خوبی دارد، از عضلات توده‌ای بهره می‌برد. با توجه به اینکه در دوره نقاهت کار با وزنه هم انجام می‌شود. این مساله می‌تواند به کوتاه شدن عضلات منجر شود. این مشکل با تمرینات کفشی شدید که با تمرینات کفشی معمولی متفاوت هستند، مرتفع می‌شوند. عالیشاه نیز با گذراندن چنین تمریناتی، مشکلش برطرف شده و به این ترتیب احتمال بروز آسیب‌دیدگی مجدد کاسته خواهد شد.

[ چهار شنبه 16 بهمن 1392 ] [ 8:47 ] [ حسين يارعلي ]
استقلالیها برای قلعه نویی سنگ تمام گذاشتند

 تیم‌های فوتبال استقلال و مس از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* هنگامی که آرش برهانی قصد ورود به زمین را داشت به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با او دست داد.

* تورج حق‌وردی، داور دیدار استقلال - مس کرمان کفش‌هایی به رنگ پیراهن مس کرمان پوشیده بود.

* هواداران استقلال به هنگام ورود آرش برهانی به زمین از او درخواست گلزنی کردند.

* مهدی رحمتی با شعار عقاب آسیا مورد تشویق قرار گرفت.

* به دلیل سرمای هوا بیشتر طرفداران استقلال به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند.

* برف‌های بخش میانی زمین با درگیری‌هایی که در این منطقه توسط بازیکنان وجود داشت از بین رفته بود. این مسئله نشان می‌دهد موقعیت کمتری در محوطه جریمه دو تیم خلق شده بود.

* امیر عرب، معاون اجرایی باشگاه استقلال، علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی و ستار همدانی در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* بازیکنان مس پس از پیروزی مقابل استقلال وسط زمین جمع شده و شادی می کردند. رودباریان بیش از دیگر بازیکنان مس شادی می کرد.

* آرش برهانی در پایان بازی پیراهن خود را با یکی از بازیکنان مس تعویض کرد و بدون پیراهن به رختکن رفت.

* امیر قلعه‌نویی با وجود شکست ۲ بر یک استقلال مقابل مس کرمان و حذف تیمش از پیکارهای جام حذفی به شدت از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

[ چهار شنبه 16 بهمن 1392 ] [ 8:42 ] [ حسين يارعلي ]
صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 ... 28 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 77337
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang