·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تمرین امروز پرسپولیس با حضور یک مهمان ویژه برگذار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12 امروز (دوشنبه) به مدت 70 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد.

سید مهدی سیدصالحی ، سید جلال حسینی و همینطور محسن مسلمان با برطرف شدن مصدومیت، مثل روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت کردند.

بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردن و سپس به سپک‌تاکرا پرداختند.

از نکات جالب بازی سپک‌تاکرا این بود که بازیکنان به شدت برای هم کری می‌خواندند. کریم باقری هم در یکی از گروه ها پا به توپ شده بود.

سعید نعیم‌آبادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مهمان تمرین امروز سرخ پوشان بود. علی دایی نیز برخورد گرمی با وی داشت.

حدود 30 نفر از هواداران پرسپولیس که برای تماشای تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند پیگیر حکم کمیته انضباطی در مورد بدون تماشاگر بودن بازی مقابل داماش گیلان بودند و طی شعارهایی، خواستار اجرای حکم کمیته انضباطی بودند.

طبق اعلام مدیر رسانه‌ای پرسپولیس ، تمرینات این تیم از فردا پشت در بسته برگذار می‌شود.

پرسپولیس روز پنج‌شنبه، از ساعت 17 در رشت به داماش گیلان می‌رود.

[ سه شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 23:59 ] [ حسين يارعلي ]

رحمتی در کنار خواننده ی محبوب و استقلالی

[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 23:58 ] [ حسين يارعلي ]

روزنامه‌های کشور کویت از مشخص شدن سرمربی فصل آینده تیم الکویت خبر دادند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، سه روزنامه کشور کویت مدعی شدند به اسنادی درباره انتخاب سرمربی فصل آینده تیم الکویت دست یافته‌اند که طبق این اسناد، "رايون گاسنين رادان" کرواتی فصل آینده هدایت تیم الکویت را بر عهده خواهد داشت.

رادان از سال‌ 2005 تا 2008 هم سرمربی تیم الکویت بود و کارنامه خوبی از خود در این تیم بر جای گذاشته بود. رادان همچنین در سال‌های 2007 و 2008 سرمربی تیم ملی فوتبال کویت بود.

در حال حاضر ایوان مارین رومانیایی هدایت تیم الکویت را بر عهده دارد. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هم از نیم فصل دوم به تیم الکویت پیوسته و قرارداد پنج ماهه‌ای را با این باشگاه به امضا رسانده است

[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 23:54 ] [ حسين يارعلي ]

[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 16:18 ] [ حسين يارعلي ]
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی از کارشناسان با حب و بغض در تلویزیون علیه من صحبت می‌کنند.
امیر قلعه نویی در گفت‌وگویی با تبریک سال نو اظهار داشت: در ابتدا سال جدید را به تمام ایرانی‌های داخل و خارجی از کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم در این سال جدید همه چیز برای مردم بهتر شود.
 
وی افزود: متاسفانه برخی کارشناسان به تلویزیون دعوت می‌شوند که آنها با حب و بغض نسبت  به مربیان صحبت کرده و هیچ جیز را در نظر نمی‌گیرند کارشناسی باید در تلویزیون حاضر  شود که واقعیت‌ها را بشناسد و فشار  روی نیمکت را تحمل کرده باشد نه اینکه مثلا چند سال پیش با من مشکل داشته و حالا نیز با قصد و غرض عملکرد من را زیر سوال ببرد.
 
سر مربی تیم استقلال که با برنامه هر روز ورزش شبکه خبر صحبت می‌کرد افزود: یک سری از بازیکنان امسال از  استقلال جدا شده‌اند که من در مورد آنها حرفی‌ نمی‌زنم ولی بحث من این است که امسال 4 بازیکن در لیست داریم که عملا در زمین نیستند مثلا حیدری، بیک‌ زاده، جمشیدیان و تیموریان در بازی با الجزیره برای ما به میدان رفتند که عملا دیدید چقدر در روند حرکتی تیم ما تاثیر داشت. تازه ما در این بازی تیموریان را در اختیار نداشتیم.
 
قلعه نویی ادامه داد: امسال از لحاظ مالی خیلی مشکل داشتیم و از زمانی که وزیر جدید آمده تنها 500 میلیون در اختیار ما گذاشته است در حالی که باید طبق وعده‌های اولیه 8 میلیارد تومان به ما پول می‌دادند.
 
وی تاکید کرد: مشکل بعدی ما نبودن این 4 بازیکن است که امسال تیممان را به صورت کامل در اختیار نداشتیم ولی من امیدوار هستم که در بازی با نفت که اتفاقا بازی مهمی هم هست بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم ما از روز گذشته تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و برای بازی آماده می‌شویم و امیدوارم تا روز بازی شرایط تیمی ما بهتر شود.
 
سرمربی استقلال در ادامه با انتقاد مجدد از حضور برخی از کارشناسان گفت: بنده با منصور ابراهیم‌زاده یک سال همکار بودم و او را از لحاظ علمی و اخلاقی یک مربی خوب می‌دانم وی حتی ذوب‌آهن را به فینال لیگ قهرمانان برد که به اعتقاد من می‌توانست  قهرمان هم شود اما حالا او با راه‌آهن نتایجی گرفته که در خور شان نام راه‌آهن و این مربی نبوده است. آیا به خاطر ا ین نتایج باید گفت که ابراهیم‌ زاده قابلیت ندارد.
 
وی تاکید کرد: نمونه خارجی این موضوع هم منچستر یونایتد است که می‌بینید با رفتن یک نفر چه شرایطی را تحمل می‌کند حرف من این است اگر کسی به تلویزیون می‌آید باید تمامی معیارها را گذرانده باشد و فشار نیمکت را هم تحمل کرده باشد. کارشناسی در تلویزیون گفته استقلال برنامه نداشته و فقط سانتر می‌کند در حالی که در همه جای دنیا از ارسال مجدد بهترین استفاده را می‌برند شما دیدید در همین بازی آسیایی مهاجم خارجی ما توپ را از چه فاصله‌ای به بیرون زد و موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم.
 
قلعه نویی ادامه داد: سال، سال قشنگی‌ها است و آقای هاشمی هم حرف خوبی زد و گفت اگر می‌خواهیم به شرایط خوب برسیم باید اعتدال و عقلانیت‌مان را در وجودمان دوباره بسازیم . متاسفانه در تنها جایی که از فوتبال لذت نمی‌برند ایران است و من امیدوار هستم که برخی از کارشناسان حب و بغض را کنار بگذارند و اگر با من مشکل دارند من را بزنند نه اینکه استقلال را بکوبند.
 
وی در پایان تاکید کرد: ما در جدول یک امتیاز کمتر از صدرنشین هستیم و قبول دارم که در آسیا خوب نتیجه نگرفتیم اما خوب بازی کردیم انشاالله امسال برای ملت عزیز ایران سال خوبی باشد و من برای همه آرزوی بهترین‌ها را دارم.
[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 16:16 ] [ حسين يارعلي ]

تمرین امروز پرسپولیس با حضور یک مهمان ویژه برگذار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12 امروز (دوشنبه) به مدت 70 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد.

سید مهدی سیدصالحی ، سید جلال حسینی و همینطور محسن مسلمان با برطرف شدن مصدومیت، مثل روز گذشته در تمرینات گروهی

شرکت کردند.

 

بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردن و سپس به سپک‌تاکرا پرداختند.

 

از نکات جالب بازی سپک‌تاکرا این بود که بازیکنان به شدت برای هم کری می‌خواندند. کریم باقری هم در یکی از گروه ها پا به توپ شده بود.

 

سعید نعیم‌آبادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مهمان تمرین امروز سرخ پوشان بود. علی دایی نیز برخورد گرمی با وی داشت.

 

حدود 30 نفر از هواداران پرسپولیس که برای تماشای تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند پیگیر حکم کمیته انضباطی در مورد بدون تماشاگر بودن بازی مقابل داماش گیلان بودند و طی شعارهایی، خواستار اجرای حکم کمیته انضباطی بودند.

 

طبق اعلام مدیر رسانه‌ای پرسپولیس ، تمرینات این تیم از فردا پشت در بسته برگذار می‌شود.

 

پرسپولیس روز پنج‌شنبه، از ساعت 17 در رشت به داماش گیلان می‌رود.

[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 16:14 ] [ حسين يارعلي ]

شکست رئالی‌های استقلال از بازیکنان بارسایی

دو بازیکن تیم استقلال که به شدت طرفدار رئال هستند تسلیم بازیکنان بارسایی این تیم شدند.

دیدار جذاب بارسا و رئال که با نتیجه 4 بر سه به سود آبی و اناری پوشان به پایان رسید کرکری هایی را نیز در پی داشت.

خسرو حیدری و ایمان مبعلی در جریان تمرین روز گذشته به شدت از رئال حمایت کرده و معتقد بودند که این تیم می تواند بارسا را راحت شکست دهد اما این اتفاق نیفتاد تا آنها در تمرین امروز مقابل دیگر بارسایی ها سکوت کنند.
 
جالب است اکثر بازیکنان استقلال طرفدار بارسا هستند و این موضوع را به رخ ایمان مبعلی و خسرو حیدری می کشیدند.
[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 16:10 ] [ حسين يارعلي ]

تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود روز سه هفته پایانی لیگ برتر روز پنجشنبه در رشت میهمان داماش است از همین رو مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تبریک عید به تمام هواداران فوتبال و مخصوصا پرسپولیسی‌ها اعلام کرد که مانند گذشته تمرینات پرسپولیس روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه یعنی 48 ساعت آینده پشت درب‌های بسته برگزار خواهد شد.

به نقل از فارس، گفتنی است دو تمرین آینده قرمزپوشان قبل از سفر به رشت در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد و از هرگونه حضور هواداران و خبرنگار جلوگیری به عمل خواهد آمد

[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 16:8 ] [ حسين يارعلي ]
سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم در سال ۹۳ بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد.
در پایان تمرین امروز عصر سرخ‌پوشان،علی دایی در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

علی دایی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به تعطیلی پیش آمده در رقابت‌های لیگ‌برتر اردوی خوبی را در استان مازندران داشتیم که طبق برنامه دو بازی مناسب در چمن مصنوعی برگزار کردیم تا برای اولین بازی در سال جدید برابر داماش گیلان آماده شویم.

وی افزود: داماش تیم خوبی است که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار است. بازی با توجه به شرایط دو تیم بازی سختی خواهد بود.اما ما برای ماندن در کورس قهرمانی سه فینال پیش‌رو داریم که اولین آن را مقابل داماش برگزار خواهیم کرد.ما محکوم به کسب ۳ امتیاز این بازی هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره این که در تعطیلات نوروزی ناچار به آماده سازی تیم خود است خاطرنشان کرد: این شرایط ورزش حرفه‌ای است. درحالی که همگان تنها قراردادهای فوتبالیست‌ها را می‌بینند، این نکته از نظرها دور می‌ماند که آنها نمی‌توانند مانند سایر هم‌وطنان خود از تعطیلات عید استفاده کرده و در کنار خانواده‌های‌شان باشند.

ما فوتبالیست‌ها مثل خیلی از رشته‌های ورزشی دیگر هیچ امکانی برای استفاده از تعطیلات و مرخصی نداریم. با این حال من و شاگردانم تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا با آمادگی کامل به رشت برویم و از دیدار برابر داماش با دست پر به تهران بازگردیم.

آقای گل جهان فوتبال در خصوص این که گفته می‌شود پس از اعلام رای کمیته انضباطی درباره برگزاری دیدار داماش و پرسپولیس بدون تماشاگر احتمال دارد این بازی با حضور تماشاگران انجام گیرد اظهار داشت:من هم تا امروز هنوز نمی‌دانم این بازی با تماشاگر برگزار خواهد شد یا بدون تماشاگر.البته ما سعی و تمرکزمان روی پیروزی در این بازی است.

پایان‌بخش این مصاحبه تلویزیونی درباره مسئله واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی بود.علی دایی در این مورد گفت:ما هم امیدواریم بهترین اتفاق ممکن در این‌باره به وقوع بپیوندد.در این خصوص جلسات متعددی برگزار شد.دکتر خادم نیز تلاش و پیگیری زیادی در این‌باره انجام داده که امیدواریم در سال ۹۳ به سرانجام برسد
[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 16:6 ] [ حسين يارعلي ]

گزارش تمرین پرسپولیس؛ تاخیر در تمرین پرسپولیس‌ها به خاطر ال‌کلاسیکو و رفع مصدومیت ۳ بازیکن

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که تمام بازیکنان پرسپولیس با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کردند.

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11.30 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به آقا وسط و سپک‌تاکرا پرداختند، البته تمرینات امروز کم‌فشار بود چون قرمزپوشان روز گذشته دو نوبت تمرین کردند.

*به دلیل بازی رئال مادرید و بارسلونا که شب گذشته برگزار شد بازیکنان پرسپولیس امروز نیم ساعت با تاخیر تمرینات خود را شروع کردند.

* 10 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

*امیر عابدزاده پس از چند روز غیبت در تمرین امروز حضور داشت.

*مصدومیت سید صالحی، جلال حسینی و مسلمان برطرف شد و این سه بازیکن در تمرینات گروهی شرکت کردند.

*در تمرین امروز اعلام شد که محل تمرین قرمزپوشان از فردا تغییر می‌کند.

*اما مهمان ویژه تمرین امروز سعید نعیم‌آبادی از پیشکسوتان خوب و با اخلاق پرسپولیس بود، او وقتی به داخل درفشی‌فر برای دیدن تمرین آمد در گوشه‌ای ایستاد که ناگهان علی دایی او را دید و به اطرافیان تیم اعلام کرد که سریعا با پذیرایی از نعیم‌آبادی او را به کنار زمین بیاورند به همین دلیل این اتفاق افتاد و برخورد گرم دایی باعث شد تا بازیکنان هم از این اقدام لذت ببرند.

بر اساس گزارش فارس، هواداران پرسپولیس از برگزاری بازی پرسپولیس و داماش بدون هوادار نیز خوشحال بودند.

[ دو شنبه 4 فروردين 1393 ] [ 16:4 ] [ حسين يارعلي ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 77317
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang